بدون شک همه ما دوست داریم به لحاظ ظاهری زیباتر به نظر برسیم. فرقی ندارد خانم باشید یا آقا در هر سنی مایلید ظاهر آراسته و بدون نقصی داشته باشید. در گذشته رفع ایرادات بدن، فقط و فقط توسط عمل جراحی انجام می‌شد که فارغ از بحث هزینه سنگین، ریسک بالایی برای بیمار داشت.

 اما در سال‌های اخیر، روش‌های غیر تهاجمی مانند تزریق ژل، تا حد زیادی جایگزین عمل جراحی شده و نتایج خوبی هم داشته است. از این رو تزریق ژل یا همان فیلر، به بخش‌های مختلف صورت و بدن، به یکی از روش‌های پرطرفدار در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

تزریق ژل به باسن، تزریق ژل به سینه و تزریق ژل به هیپ دیپ از جمله پر متقاضی ترین انواع تزریق ژل بدن هستند که در این مقاله می‌خواهیم به طور اختصاصی به تزریق ژل به هیپ دیپ صحبت کنیم. اگر می‌خواهید بدانید که ژل هیپ دیپ برای شما مناسب است یا خیر و اینکه تزریق ژل هیپ دیپ تا چه اندازه ماندگار است، تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

تزریق ژل هیپ دیپ چیست؟

در ابتدا شاید برایتان سوال باشد که هیپ دیپ چیست و ژل به هیپ دیپ در کدام ناحیه تزریق می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم یکی از کارهایی که کمتر انجام شده ولی نتایج بسیار خوبی داشته است، تزریق ژل به بغل ران است که اصطلاحاً به آن هیپ دیپ گفته می‌شود.

تزریق ژل هیپ دیپ چیست؟

بعضی از خانم‌ها و حتی آقایان، در این ناحیه از بغل ران خود، مقداری گودی یا فرو رفتگی دارند که زیبایی بدن آنها را تحت الشعاع قرار داده است و باعث شده این قسمت آنطور که باید و شاید، زیبا به نظر نرسد. اما جای نگرانی نیست، با تزریق ژل هیپ دیپ به این ناحیه میتوان فرم زیبایی به پهلوی را داد تا این ناحیه یکنواخت و خوش فرم شود.

بدون شک خوش فرم بودن هیپ دیپ در زیباتر به نظر رسیدن بخش پایین تنه، تاثیر بسیار زیادی دارد و تزریق ژل یا همان فیر برای پُر کردن قسمت های گود این ناحیه، کمک میکند که از نظر فرم اندام ها به تعادل برسید.

نحوه تزریق ژل هیپ دیپ چگونه است؟

برای تزریق ژل هیپ دیپ نیز مانند سایر تزریقات ژل بدن، باید در گام اول به کلینیک و پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از معاینه و بررسی شرایط بدنی شما، مشخص شود که آیا کاندید تزریق ژل هیپ دیپ هستید یا خیر؟

در گام بعد نواحی مورد نظر روی بدن شما علامت گذاری شده و حجم ژل مورد نیاز برای تزریق مشخص میشود و مواد بی حسی روی بدن شما اعمال می‌شود تا در هنگام تزریق، درد خاصی حس نکنید.

در گام بعدی تزریق با سرنگ مخصوص انجام میشود و بعد از آن لیستی از مراقبت های بعد از تزریق در اختیار شما قرار داده میشود تا از تزریق خود بهترین نتیجه را بگیرید.

چند سی سی ژل برای تزریق ژل هیپ دیپ نیاز است؟

یکی از سوالات پر تکرار شما در هنگام مراجعه به مرکز زیبایی ملینیک این است که چقدر ژل برای تزریق در ناحیه هیپ دیپ نیاز است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این موضوع فرد به فرد متفاوت است چرا که در درجه اول مقدار فرو رفتگی این ناحیه در افراد مختلف متفاوت است.

علاوه بر این، ممکن است انتظارات شما از تزریق ژل هیپ دیپ و فرم دهی به این ناحیه، با سایر افراد تفاوت داشته باشد که این موضوع به طور مستقیم روی حجم ژلی که باید تزریق شود، تاثیر میگذارد.

متفاوت بودن بافت عضله، سن و شرایط بدنی افراد نیز عواملی هستند که در تعیین مقدار ژلی که باید تزریق شود، مؤثر هستند. از این رو توصیه میشود پس از مراجعه به پزشک و مشخص شدن ناحیه تزریق، انتظارات خود را با پزشک مطرح نمایید و مقدار ژلی که باید تزریق شود را به پزشک و تخصص او واگذار کنید. مطمئن باشید که پزشک نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با تزریق مقدار ژل کافی، شما را به هدف و نتیجه دلخواه از تزریق برساند.

کاندیدا تزریق ژل هیپ دیپ چه کسانی هستند؟

خانم ها و آقایانی که در قسمت پهلوی ران خود دارای فرورفتگی یا گودی هستند، اصلی ترین کاندیدای تزریق ژل هیپ دیپ میباشند. همچنین افرادی که مایلند این ناحیه فرم دهی شود و حالت دایره ای یا بیضی شکل داشته باشد، میتوانند برای بررسی بیشتر، با پزشک متخصص مشورت نمایند.

ماندگاری ژل هیپ دیپ چقدر است؟

ماندگاری ژل هیپ دیپ چقدر است؟

یکی دیگر از سوالات شما از پزشکان مجموعه ملینیک این است که ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ در مورد این سوال نیز باید بگوییم ماندگاری ژل به عوامل مختلفی نظیر برند ژل، مقدار ژل تزریق شده، بافت عضله شما، متابولیسم بدن، تکنیک تزریق و در نهایت میزان توجه شما به مراقبت های بعد از تزریق و رعایت آنها بستگی دارد. اما به طور میانگین میتوان گفت ژل هیپ دیپ بین 8 ماه تا 18 ماه ماندگاری دارد.

عوارض تزریق ژل هیپ دیپ

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، تزریق ژل یکی از ایمن ترین و بهترین روش های رفع ایرادات جزئی بدن است که هیچگونه عوارض و مشکلی ایجاد نمیکند. به ویژه اینکه در صورت پشیمانی مراجعه کننده یا تغییر نظر او، با تزریق آنزیم، قابل بازگشت است. از این رو به یک روش پرطرفدار و جایگزین مناسب و کم هزینه ای برای عمل جراحی تبدیل شده است.

اما ممکن است در ناحیه تزریق، کمی قرمزی، تورم خفیف (جای سوزن)، کبودی سطحی (به دلیل لرزش و تکان خوردن در زمان تزریق) و درد ملایم مشاهده کنید که کاملاً طبیعی است و پس از چند روز برطرف خواهد شد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل هیپ دیپ

تا به اینجای کار با ژل هیپ دیپ و نحوه تزریق آن آشنا شدید و دانستید چه افرادی کاندیدای تزریق ژل در این ناحیه هستند. حال اگر احساس می‌کنید شما هم یک گزینه مناسب برای تزریق ژل هیپ دیپ هستید، بهتر از مراقبت های بعد از تزریق ژل نیز آگاه باشید تا بهترین نتیجه را از تزریق خود بگیرید. اگر بخواهیم لیستی از مراقبت های بعد از تزریق در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

تا 2 روز بعد از تزریق، از حمام و دوش آب داغ مواردی نظیر سولاریوم خودداری کنید چرا که حرارت زیاد، باعث حل شدن ژل در بدن شما می‌شود.

  • حداقل به مدت یک هفته بعد از تزریق، مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار را کنار بگذارید چرا که روند بهبود را کُند تر می‌کند.
  • از دستکاری ناحیه تزریق و ماساژ دادن های خودسرانه بپرهیزید که نتیجه تزریق را به طور کلی تغییر خواهد داد.
  • بهتر است در روزهای اول بعد از تزریق به مقدار کافی آب بنوشید تا فیلر فرم خوبی به خود بگیرد و تثبیت شود، همچنین بهتر است در مصرف نمک زیاده روی نکنید.
  • ورزش‌های سنگین و فعالیت های بدنی سخت، در روزهای اول بعد از تزریق ممنوع است.
  • سعی کنید در شب های اول بعد از تزریق به پشت بخوابید تا فشاری روی ران‌ها و پهلوی پای شما نباشد.

توجه به این نکات مراقبتی به شما کمک می‌کند ران های خوش فرم‌تری داشته باشید و انتظارات شما از تزریق ژل هیپ دیپ به درستی برآورده شود.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره تزریق ژل به هیپ دیپ صحبت کردیم و اشاره کردیم که این عمل چگونه انجام می‌شود. در مورد افرادی که کاندیدای این عمل هستند صحبت کردیم و درباره عوارض و ماندگاری تزریق ژل به هیپ دیپ توضیحاتی دادیم. همچنین گفتیم چه عواملی ماندگاری تزریق ژل را افزایش می‌دهد. در پایان لیستی از مراقبت‌های بعد از تزریق در اختیار شما قرار دادیم که کمک می‌کند بهترین نتیجه را از تزریق بگیرید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات مفیدی درباره تزریق ژل به هیپ دیپ در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است این مطلب را با دوستانی که مایل به انجام تزریق ژل هیپ دیپ هستند به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که در این زمینه با پرسشی رو به رو هستید، سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت ممکن توسط پزشک متخصص پاسخ داده شوند. ممنونیم که تا اینجا با ما همراه بودید. تا مقاله‌ای دیگر بدرود.