جوانسازی نواحی مختلف بدن از طریق تزریق ژل، یکی از روش‌های محبوب و پر طرفدار در سال های اخیر است. یکی از نواحی که جوانسازی آن مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است، ناحیه لابیا (لب های بیرونی واژن)، است. واقعیت این است که با افزایش سن، ممکن است این ناحیه دچار افتادگی شود و یا حجم عضلات کاهش پیدا کند. در این شرایط تزریق ژل لابیا به عنوان یک گزینه ایده‌آل توصیه می‌شود.

این عمل با هدف جوانسازی و بهبود ظاهر ناحیه تناسلی انجام می‌شود. اما آیا این روش برای شما مناسب است؟ آیا تزریق ژل به لابیا عوارض جانبی ندارد؟ ماندگاری تزریق ژل لابیا چقدر است و چه مراقبت‌هایی بعد از تزریق ژل لابیا لازم است؟

این‌ها سوالاتی هستند که قرار است در این مقاله به آنها پاسخ دهیم، پس لازم است برای دانستن پاسخ این سوالات تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همچنین اگر در این زمینه با پرسشی رو به رو هستید، می‌توانید همین حالا با شماره 09120746278 با مرکز زیبایی ملینیک تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

تزریق ژل به لابیا چگونه است؟

قدم اول در تزریق ژل لابیا مراجعه به کلینیک برای معاینه توسط پزشک است. در این مرحله، پزشک ناحیه مورد نظر را معاینه و بررسی می‌نماید و بر اساس انتظارات شما از تزریق، محل تزریق را مشخص نموده و مقدار ژل مورد نیاز را تعیین می نماید.

تزریق ژل به لابیا چگونه است؟

سپس برای اینکه در طول فرآیند تزریق، دردی احساس نکنید، مواد بی حسی در ناحیه مورد نظر اعمال می‌شود و فرآیند تزریق آغاز می‌شود. بلافاصله بعد از تزریق حدود 60 الی 70 درصد از نتایج قابل مشاهده است. اما برای دیدن نتایج نهایی باید دو هفته صبر کنید و پس از دو هفته در صورتی که نیاز، برای ترمیم به کلینیک مراجعه نمایید.

کاندیدای تزریق ژل به لابیا

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که آیا تزریق ژل لابیا برای من مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم تزریق ژل لابیا به خانم هایی که مایلند در ناحیه لابیا (لب های بیرونی واژن) جوانسازی صورت بگیرد، توصیه می‌شود.

همچنین خانم‌هایی که می‌خواهند حجم‌دهی و فرم‌دهی در ناحیه لابیا صورت بگیرد، می‌توانند برای تزریق ژل اقدام نمایند. علاوه بر این، تزریق ژل به لابیا باعث روشن‎تر شدن پوست در این قسمت می‌شود، از این رو خانم‌هایی که در این قسمت با تیرگی مواجه هستند نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای تزریق ژل باشند.

چند سی سی ژل برای تزریق به لابیا لازم است؟

یکی از سوالات پر تکرار مراجعه‌کنندگان عزیز به مرکز زیبایی ملینیک این است که چند سی سی ژل برای تزریق به لابیا لازم است؟ در این خصوص باید بگوییم مقدار ژل، فرد به فرد کاملا متفاوت است. چرا که انتظارات هر فرد از تزریق، با افراد دیگر متفاوت است.

چند سی سی ژل برای تزریق به لابیا لازم است؟

علاوه بر این میزان حجم عضله از دست رفته در هر فرد با فرد دیگر فرق دارد. از این رو نمیتوان یک نسخه را برای همه توصیه کرد. پیشنهاد می‌کنیم پس از مراجعه به پزشک و مطرح کردن انتظارات خود، مقدار ژل مورد نیاز را به پزشک بسپارید و مطمئن باشید پزشک تمام تلاش خود را خواهد کرد تا رضایت شما از تزریق تامین شود.

ماندگاری تزریق ژل به لابیا

اگر در آستانه تصمیم گیری برای تزریق ژل به لابیا باشید، احتمالاً می‌خواهید بدانید ماندگاری ژل تزریق چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ماندگاری ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل می‌توان به برند ژل، مقدار ژل تزریق شده، تکنیک استفاده شده برای تزریق، متابولیسم بدن شما و در نهایت توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق و رعایت آنها اشاره کرد. اما به طور میانگین می‌توان گفت تزریق ژل به لابیا بین 6 ماه تا 18 ماه ماندگاری دارد.

آیا تزریق ژل به لابیا عوارض دارد؟

آیا تزریق ژل به لابیا عوارض دارد؟

اشاره کردیم که تزریق ژل یکی از ایمن ترین و بی خطرترین روش‌ها برای حجم‌دهی، فرم‌دهی و جوانسازی بدن است. مواد فیلر یا همان ژلی که تزریق می‌شود بر پایه هیالورونیک اسید است و سازگاری کامل با بدن دارد. اما ممکن است پس از اتمام فرآیند تزریق، در محل تزریق کمی قرمزی سطحی، تورم (جاس سوزن)، کبودی خفیف (در صورت لزرش یا تکان خوردن در هنگام تزریق) و درد ملایم مشاهده نمایید که کاملاً طبیعی است و نهایتاً بعد از 2 الی 3 روز برطرف می‌شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به لابیا

گفتیم که تزریق ژل به لابیا، یک روش کاملاً غیرتهاجمی و ایمن است که نیاز به سپری کردن دوره نقاهت ندارد. اما توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق و رعایت نکاتی که در ادامه به شما توصیه می‌کنیم، کمک می‌کند در درجه اول ژل تزریق شده در بدن شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و در درجه دوم به نتیجه دلخواه خود از تزریق ژل لب برسید:

  • تا 24 ساعت پس از تزریق ژل به لابیا، از رفتن به حمام داغ، سونا و سولاریوم خودداری کنید.
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید مخصوصاً در اولین روزهای بعد تزریق، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • تا 72 ساعت پس از تزریق، فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش‌های حرفه‌ای انجام ندهید چرا که ممکن باعث ایجاد فشار در ناحیه تزریق شود.
  • از دستکاری و ماساژ خودسرانه محل تزریق بپرهیزید چرا که نتایج تزریق ژل را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • در روزهای اول بعد از تزریق، آب کافی مصرف نمایید و مصرف نمک را به حداقل برسانید.
  • مصرف الکل و نوشیدنی‌های الکلی و کشیدن سیگار و سایر دخانیات تا یک هفته قبل و بعد از تزریق ممنوع است.
  • از مصرف دارو به صورت خودسرانه اجتناب کنید، در صورت نیاز پزشک برای شما دارو تجویز خواهد کرد.

فراموش نکنید که رعایت این نکات به شما کمک می‌کند بهترین نتیجه را از تزریق ژل بدن بگیرید و ژل تزریق شده در بدن شما حداکثر ماندگاری را داشته باشد.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره تزریق ژل به لابیا صحبت کردیم و گفتیم چه افرادی کاندیدای تزریق ژل به لابیا هستند. در ادامه نحوه تزریق ژل را توضیح دادیم و عواملی که روی ماندگاری اثر ژل در بدن شما تاثیرگذار هستند را بیان کردیم. درباره مقدار ژل مورد نیاز اشاره کردیم که لازم این مورد را به تشخیص پزشک واگذار نمایید. در پایان درباره عوارض تزریق ژل به لابیا توضیحاتی دادیم و در نهایت لیستی از مراقبت‌هایی که باید پس از تزریق به آنها توجه داشته باشید را در اختیار شما قرار دادیم.

امیدواریم مطالعه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره تزریق ژل به لابیا در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است، این موضوع را با دوستانی که مایل به تزریق ژل لابیا هستند به اشتراک بگذارید. همچنین اگر در این زمینه با پرسشی رو به رو هستید، سوال خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح نمایید تا در اولین زمان ممکن توسط پزشک متخصص پاسخ داده شود. ممنونیم که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید. تا مقاله‌ای دیگر بدرود.