آیا احساس می‌کنید باسن کوچکی دارید که در لباس مجلسی خوش فرم نیست؟ می‌خواهید بدون پذیرفتن ریسک عمل جراحی، باسن خوش فرم‌تری داشته باشید؟ به دنبال یک راه کم‌هزینه برای بهتر شدن فرم باسن خود هستید؟ تزریق ژل باسن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک راه مطمئن و ایمن برای رسیدن به هدفی که در ذهن خود دارید.

روشی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون پرداخت هزینه گزاف و تحمل ریسک و از همه مهمتر درد و دوره نقاهت پس از عمل، می‌تواند به خوش فرم شدن باسن شما کمک کند و شما را به نتیجه دلخواه برساند. اما آیا این روش برای شما مناسب است؟ آیا تزریق ژل باسن عوارض دارد و اصلا تزریق ژل باسن چقدر ماندگار است؟

اگر تا پایان این نوشته با ما همراه باشید، پاسخ تمام این سوالات را به شما خواهیم گفت. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت و اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 09120746278 با مزکز زیبایی ملینیک تماس بگیرید و ضمن طرح سوالات خود، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تزریق ژل به باسن چگونه است؟

تزریق ژل به باسن چگونه است؟

در سال‌های اخیر و به ویژه با توسعه صنعت مدلینگ، همه افراد به ویژه خانم‌ها، به زیبایی ظاهر خود بیشتر از قبل اهمیت می‌دهند. از طرف دیگر روش‌های غیر تهاجمی و غیر جراحی، برای بهتر شدن و ایجاد تناسب در صورت و اندام، به روش‌های پرطرفدار برای رسیدن به ظاهر ایده‌آل، تبدیل شده است.  

فرقی ندارد خانم باشید یا آقا، در هر صورت شاید مایل باشید برای داشتن چهره کاریزماتیک و تاثیرگذار، زاویه‌سازی فک انجام بدهید. همچنین برای داشتن بینی زیبا و خوش فرم، به سراغ تزریق ژل بینی بروید. اما تزریق ژل، منحصر به صورت نیست. بلکه برای اندام‌های بدن نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال برای زیباتر شدن و جوانسازی دست، تزریق ژل دست بهترین گزینه است.

یکی دیگر از عمل‌هایی که می‎تواند زیبایی اندام شما را چندین برابر کند، تزریق ژل باسن است. در این روش، بر اساس نیاز شما و تشخیص پزشک، برای حجم‌دهی و فرم‌دهی به باسن، مقدار ژل لازم در این ناحیه تزریق شده و بدون سپری کردن دوره نقاهت و فقط با رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل باسن که در ادامه خواهیم گفت، به هدف دلخواه خود خواهید رسید.

برای اینکار قدم اول مراجعه به کلینیک است، چرا که باید فرم بدن شما توسط پزشک متخصص مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. سپس به تناسب سایر اعضای بدن و جُثه شما و انتظاری که از تزریق دارید، مقدار ژل مورد نیاز مشخص شده و نواحی لازم روی بدن شما علامت‌گذاری می‌شود.

سپس ژل در نواحی علامت‌گذاری شده توسط سرنگ مخصوص تزریق می‌شود. بلافاصله پس از تزریق، حدود 60 الی 70 درصد نتایج کار مشخص می‌شود و نتیجه نهایی نیز بعد از دو هفته به طور کامل قابل مشاهده است و در صورت نیاز به ترمیم می‌توانید به کلینیک مراجعه نمایید.

مزایا تزریق ژل باسن

در بخش‌های قبلی به طور کلی به مزایای تزریق ژل به باسن اشاره کردیم، اما اگر بخواهیم لیست کاملی از مزایای این روش را در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم. البته باز هم تاکید می‌کنیم که مهمترین مزیت این عمل، غیرتهاجمی بودن آن است.

چرا که عمل پروتز باسن، کاملاً تهاجمی بوده و ضمن برخورداری از ریسک‌های متعدد، به لحاظ دوره نقاهت و دردی که بعد از عمل باید تحمل کنید، با فرآیند تزریق ژل، قابل مقایسه نیست.

و اما مزایای روش تزریق ژل باسن:

  • نداشتن کبودی، درد، دوره نقاهت
  • آبرسانی به پوست و جوانسازی ناحیه مورد نظر
  • قابل مشاهده بودن نتیجه، بلافاصله پس از تزریق
  • پر شدن نواحی تحلیل رفته و روشن‌تر شدن پوست
  • سازگار بودن مواد ژل با بدن و نداشتن عوارض جانبی
  • قابل تنظیم بودن مقدار ژل و تزریق آنزیم در صورت نیاز
  • بهبود حالت کشسانی پوست و تحریک پوست نسبت به کلاژن‌سازی

مواردی که به آنها اشاره کردیم؛ برخی از مزایای این روش هستند. بدون شک بعد از تزریق ژل باسن، اندام شما خوش‌فرم‌تر خواهد شد و همین موضوع یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این روش است.

کاندیدای تزریق ژل به باسن

کاندیدای تزریق ژل به باسن

شاید برایتان سوال باشد که تزریق ژل باسن برای چه افرادی مناسب است و از خودتان بپرسید این روش برای من هم کاربردی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم افرادی که شرایط زیر را دارند، می‌توانند برای تزریق ژل باسن اقدام نمایند:

  • خانم‌ها و آقایانی که در ناحیه باسن، عدم قرینگی دارند.
  • اشخاصی که در ناحیه کمر و باسن، احساس عدم تناسب دارند.
  • خانم‌هایی که مایلند باسن خوش فرم‌تری داشته باشند.
  • خانم‌ها و آقایانی که در ناحیه باسن خود، فرورفتگی‌های متعددی دارند.
  • خانم‌هایی که دوران بلوغ خود را گذرانده‌اند و بالای 20 سال دارند.

اگر یک یا چند مورد از شرایط بالا را دارید، تزریق ژل باسن به شما توصیه می‌شود.

عوارض تزریق ژل باسن

همانطور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، موادی که در تزریق ژل باسن استفاده می‌شوند، بر پایه هیالورونیک‌اسید هستند و سازگاری کامل با بدن دارند. بنابراین تزریق ژل باسن، هیچگونه عوارض جانبی در بر نخواهد داشت. اما در ناحیه تزریق ممکن است کمی سوزش، قرمزی سطحی، تورم خفیف و درد ملایم احساس کنید که کاملاً طبیعی است و نهایتاً طی چند روز برطرف خواهد شد.

عوارض تزریق ژل باسن

البته توجه داشته باشید که اگر فرآیند تزریق ژل باسن در محیط‌های غیر استریل و غیر استاندارد، خارج از کلینیک و توسط افراد غیر متخصص انجام شود و برای تزریق، از ژل‌های غیر استاندارد و بعضاً تاریخ گذشته استفاده شود، ممکن است عوارض جبران ناپذیری سلامتی شما را تهدید کند.

بنابراین توصیه می‌‎شود برای مواردی که به طور مستقیم با سلامتی شما در ارتباط است، حتما و قطعاً به مراکز معتبر و پزشکان متخصص مراجعه نمایید.

ماندگاری تزریق ژل باسن

یکی از سوالات پر تکرار در زمینه تزریق ژل به باسن این است که میزان ماندگاری ژل چقدر است؟ واقعیت این است که این مساله به عوامل مختلفی از جمله برند ژل، مقدار ژل تزریق شده، متابولیسم بدن شما، تکنیک تزریق و از همه مهمتر رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق توسط شما، بستگی دارد. اما به طور میانگین می‌توان گفت تزریق ژل بین 18 الی 24 ماه ماندگاری دارد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل باسن

اگر چه تزریق ژل یک روش کاملاً ایمن و غیرتهاجمی است که دوره نقاهت خاصی ندارد، اما آگاهی از مراقبت‌های بعد از تزریق ژل باسن و توجه به آن‌ها، می‌تواند به شما کمک کند که اولاً از تزریق بهترین نتیجه را بگیرید و در ثانی تزریق ژل برای شما ماندگاری بالاتری داشته باشد.

از این رو تصمیم گرفتیم در این بخش لیست کاملی از مراقبت‌های بعد از تزریق را در اختیار شما قرار دهیم:

  • به مدت 24 ساعت پس از تزریق ژل باسن، از حمام داغ و دوش آب داغ خودداری کنید، این کار باعث حل شدن ژل و از بین رفتن آن خواهد شد.
  • از دستکاری ناحیه تزریق و ماساژ دادن های خودسرانه بپرهیزید که نتیجه تزریق را به طور کلی تغییر خواهد داد.
  • بهتر است در روزهای اول بعد از تزریق به مقدار کافی آب بنوشید تا فیلر فرم خوبی به خود بگیرد و تثبیت شود، همچنین بهتر است در مصرف نمک زیاده روی نکنید.
  • ورزش‌های سنگین و فعالیت های بدنی سخت، در روزهای اول بعد از تزریق ممنوع است.
  • حداقل به مدت یک هفته پس از تزریق، مصرف الکل و کشیدن سیگار را کنار بگذارید تا روند بهبود سریعتر طی شود.
  • سعی کنید در شب های اول بعد از تزریق به پهلو بخوابید تا فشاری روی ناحیه باسن نباشد.

توجه به این نکات مراقبتی به شما کمک می‌کند باسن خوش فرم‌تری داشته باشید و انتظارات شما از تزریق ژل باسن به درستی برآورده شود.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره تزریق ژل باسن صحبت کردیم و اشاره کردیم که این عمل چگونه انجام می‌شود. در مورد افرادی که کاندیدای این عمل هستند صحبت کردیم و درباره عوارض و ماندگاری تزریق ژل به باسن توضیحاتی دادیم. همچنین گفتیم چه عواملی ماندگاری تزریق ژل را افزایش می‌دهد. در پایان لیستی از مراقبت‌های بعد از تزریق در اختیار شما قرار دادیم که کمک می‌کند بهترین نتیجه را از تزریق بگیرید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات مفیدی درباره تزریق ژل باسن در اختیار شما قرار داده باشد. اگر اینطور است این مطلب را با دوستانی که مایل به انجام تزریق ژل باسن هستند به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که در این زمینه با پرسشی رو به رو هستید، سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح نمایید تا در اولین فرصت ممکن توسط پزشک متخصص پاسخ داده شوند. ممنونیم که تا اینجا با ما همراه بودید. تا مقاله‌ای دیگر بدرود.